2 Б класс
27.05
Паўтарэнне
- Слоўнікавая работа https://learningapps.org/2095079
- Правіс е,ё- я https://learningapps.org/1925737
- Правапіс д,дз, дж https://learningapps.org/2975644
- Перакладзі https://learningapps.org/11494800
26.05
Тэма: Паўтарэнне 1. Слоўнікавая работа - запішыце 8 слоўнікавых слоў, якія мы вывучылі.

2. Арф.разм.
-Правапис о,э, а -https://learningapps.org/2975744
-Падзел слоў на склады - https://learningapps.org/1199932
-Успомним, як будуць ягады па-беоаруску: https://learningapps.org/976706
3. Прагледзьце відэаўрок https://yadi.sk/i/xEvLy2kaz86tmw
4. Выканайце – пр. 212, 213 (вусна), 214 (вусна), 215, 216 (вусна)
5. Дамашняе заданне – трэнажор
22.05
Тэма: Паўтарэнне 1. Размінка - выканай заданне - https://learningapps.org/1312924
Пісьмова перакладзі Аквариум, месяц, дождь, память, медведь, есть.
2. Выканай пісьмова практ. 200. 3. Якая прыказка з практ 201 падыходзіць да верша з практ.200. 4. Выканай пісьмова практ. 202. 5. Запішы словы ў алфавітным парадку з практ. 203. 6. Выканай пісьмова практ. 204 7. Дамашняе заданне - с. 117, практ. 205.
20.05.
Тэма: Загаловак. Падзел тэксту на часткі

Слоўнікавая работа - “Перакладчык” - перакладзіце словы на беларускую мову і запішыце іх у сшытак. Лестница, вчера, дверь, обложка, четверг, воскресенье, рюкзак, яблоко.

Арф.разм.:

Паутарэнне:

Праца над тэмай:
- Што такое «тэкст»? - З чаго ен складаецца? - Як размешчаны сказы ỹ тэксце? - З якіх частак складаецца тэкст?

- Можна сказы назваць тэкстам? Чаму?

Яго разбуралі, палілі рускія, французскія, шведскія, нямецкія войскі. Мірскі замак — помнік, узведзены ўмелымі рукамі беларусаў. Раней ім валодалі багатыя князі — Ільінічы, Радзівілы, князь Святаполк-Мірскі. Замак у Міры — удзельнік усіх войнаў. У Другую сусветную вайну фашысты стварылі ў замку канцлагер. Тут цяпер праходзяць Дні пісьменства, канцэрты. Уся прыгажосць замка прымушае задумацца ўсiх пра наша агульнае мінулае.




-Давайце пабудуем правільны тэкст.
- Пастаўце сказы так, каб атрымаўся тэкст.

Пачатак тэксту?Прачытайце. Запішыце.
Асн.частка - Пра што? Прачытайце. Запішыце.
Заключэнне- Прачытайце. Запішыце.

Вiдэа пра замак: https://www.youtube.com/watch?v=JqyVD_LFEQ8

Дам.зад: Скласці невялікі тэкст “Мая Радзіма”
19/05
Тэма: Кантрольны дыктант “Вясной” Дыктант патрэбна напісаць у сшытку, фотаздымак работы прыслаць мне ў Viber. Падрыхтуй сшытак, глядзі відэаўрок і напішы дыктант. сылка https://www.youtube.com/watch?v=4Ixo0H5rFYE
13.05
Тэма: Тэма и галоўная думка тэксту. Будзем вучыцца вызначаць тэму тэкста і галоўную думку 1.Паутарэнне:
-https://learningapps.org/1133353 2. Выканайце практ. 189 на с. 108. 3. На с. 108 прачытайце інфармацыю пра тэкст. 4. Выканайце пісьмова практ 190. 5. З практ. 191 знайдзіце прыказку, якая падыходзіць да тэксту з практ. 190 і запішыце. Падкрэслі прыназоўнікі. 6. Практ. 192 с. 110, вусна адкажы на пытанні. 7. Дамашняе заданне - с. 111 практ.193.https://learningapps.org/2655553
12.05
Тэма: Раздзел “Тэкст”. Тэкст. Адрозненне тэксту ад набору сказаў На ўроку мы даведаемся, што такое тэкст, будзем вучыцца адрозніваць тэкст ад набору сказаў. 1. Слоўнікавыя словы – запішыце па памяці, 6 слоўнікавых слоў, якія мы вывучылі. 2. Адкажыце на пытанне с. 105. З чаго складаецца тэкст? 3. Вывучэнне тэмы
Выканайце вусна пр. 184. Падумайце, у якой групе сказы звязаны па сэнсе і з’яўляюцца тэкстам? Прачытайце правіла с. 105 Выканайце гульнявое практыкаванне “Тэкст ці не тэкст” https://learningapps.org/watch?v=p6koa0ixn20 4. Замацаванне вывучанага Выканайце пісьмова пр. 185, ПОМНІ, калі мы запісываем тэкст, то не патрэбна кожны сказ пісаць з новага радка. Выканайце пісьмова пр. 186, ПОМНІ, калі мы запісываем сказ, то паміж словамі не ставім коскі. Выканайце гульнявое практыкаванне “Колькі сказаў у тэксце” https://learningapps.org/watch?v=pqvrq02e520 5. Дамашняе заданне – пр. 188, правіла с. 105
08.05
Тэма: Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе. На ўроку мы працягнем вучыцца вызначаць словы, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе, ставіць пытанні да гэтых слоў.
Вывучэнне новай тэмы – адкрыйце падручнік с. 104, успомніце што мы ведаем пра сказ (пытанні) Прагледзьце відэаўрок https://www.youtube.com/watch?v=2rjBB_kPjkk
Выканайце практыкаванні – пр. 179 (вусна), 180, 181, 182 пісьмова
Дамашняе заданне - пр. 183, пытанні с. 104, паўтарыць слоўнікавыя словы
06.05
Тэма: Навучальны пераказ
Мэта: фармiраваць уменне вызначаць тэму, асн.думку твора
6 мая
Пераказ

Пр.194 с.111прачытайце тэкст
- пра што?
-прыдумайце загаловак
Запiшы назву тэкста

Пр.195
Да кожнага малюнка падбяры сказы з пр.194
Зачытай.
Дай загаловак кожнаму малюнку


Пр.196 Спачатку вусна адкажы на пытаннi, глядзi падказкi
Запiшы адказы на пытаннi, выкарыстайце словы для даведак.

Пр.197. с.113. Якая прыказка падыходзiць да нашага тэксту.
Запiшы пад дыктоуку.





05.05
Тэма: Раздзел "Сказ". Сказ. Выражэнне у сказе закончанай думкі. Афармленне сказа на пісьме Паутарэнне: https://learningapps.org/2305597
Арфаграф.разм.https://learningapps.org/7037637 1. Выканай практ 166 с. 95, сказ запішы. 2. Прачытай і запомні правіла с. 95. 3.Вусна выканай практ. 167 с. 96. 4. Практ. 168 пісьмова. 5. Вусна выканай практ. 169. 6. Дамашняе заданне - практ. 171 ,с. 98, правіла с. 95.